Stronicowanie
Referat Inwestycji informuje, że w związku z łączeniem odcinków kolektora kanalizacji deszczowej wzdłuż ulicy Pruszkowskiej na skrzyżowaniu z ulicą Akacjową, w dniu jutrzejszym tj. 27 września br., występować będą przerwy w przejezdności ulicy Akacjowej - w obrębie skrzyżowania. Zalecany objazd ul. Błońską. Za utrudnienia przepraszamy.
Gmina Nadarzyn uzyskała dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie dla 32 mieszkańców naszej gminy, na wymianę:
• kotła węglowego lub palenisk węglowych na piec gazowy lub olejowy,
• lub wymianę istniejącego źródła ciepła (węglowego, gazowego, olejowego) na kocioł opalany biomasą.
Prosimy o pilny kontakt tych mieszkańców, którzy chcieliby dołączyć do projektu.
Warunki programu:
- dla osób fizycznych, mieszkańców gminy Nadarzyn,
- dotacja wynosi do 75 % kosztów kwalifikowanych, jednakże nie więcej niż 5.000 zł. POZOSTAŁE KOSZTY PONOSZĄ MIESZKAŃCY,
- dotacja dotyczy kosztu kotła (z elementami dodatkowymi tj. zasobnikiem c.w.u., podajnikiem) i czujnika tlenku węgla (czadu).
Ze względu na bardzo krótki termin
prosimy o zgłaszanie się mieszkańców zainteresowanych wymianą pieców do 29 września 2017 roku, do godz. 13:00
Decyduje kolejność zgłoszeń!
Prosimy zgłaszać się do pok. 224 w Urzędzie Gminy, w godzinach urzędowania.
Potrzebne dokumenty:
- dowód osobisty,
- akt notarialny lub inny dokument potwierdzający własność domu,
- umowa na dostarczanie gazu, ostatni rachunek za gaz lub pozwolenie na budowę wewnętrznej instalacji gazowej z decyzją ostateczności.
Na podstawie art. 20, ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 poz. 446 ze zm.) zwołuję XXXIV Sesję Rady Gminy Nadarzyn na dzień 27 września 2017 r. (środa) na godz. 14:00 w Urzędzie Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24 - sala konferencyjna (I piętro). Porządek obrad dostępny po kliknięciu "więcej".
Przewodnicząca Rady Gminy Nadarzyn
(-) Danuta Wacławiak

Informujemy o przesunięciu terminu wpłaty 20% udziału własnego mieszkańców uczestniczących w projekcie. Przewidujemy, że termin wpłaty wkładu własnego zostanie przesunięty do połowy listopada br. O dokładnym terminie zostanie powiadomiony każdy z uczestników projektu pisemnie. Termin ten uzależniamy od tego, ile czasu będzie potrzebował wykonawca wybrany w przetargu na dokonanie wizji lokalnej pod kątem wykonalności technicznej instalacji w każdym gospodarstwie domowym. Dla sprawnego przebiegu projektu, chcemy, żeby ekipy techniczne wykonawcy w pierwszej kolejności dokonały wizji lokalnej każdego gospodarstwa domowego i sprawdzili możliwości montażu instalacji, a dopiero w drugiej kolejności przekażemy Państwu informację o terminie wpłaty. Przypominamy, że wizyta ekipy technicznej to ostatni moment, kiedy będą mogli Państwo podjąć decyzję o ewentualnej rezygnacji z udziału w projekcie.
Katarzyna Dombska, kierownik Referatu ds. funduszy zewnętrznych
Zarząd Powiatu Pruszkowskiego zaprasza do konsultacji dokumentu pn. "Analiza barier architektoniczno - infrastrukturalnych dla osób z niepełnosprawnością na terenie Powiatu Pruszkowskiego" oraz wnoszenia uwag do opracowanego dokumentu.
Celem niniejszego opracowania jest wskazanie kluczowych miejsc na terenie Powiatu Pruszkowskiego, które stanowią barierę dla osób niepełnosprawnych, mających problemy z poruszaniem się w szczególności osób na wózkach, osób niewidomych, niedosłyszących oraz osób ze schorzeniami ruchu i słuchu.
Wszelkie propozycje i uwagi dotyczące dokumentu należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres akuruliszwili@powiat.pruszkow.pl do dnia 21 br.
Opracowanie dostępne po kliknięciu "więcej".